Humanitas
Door omstandigheden kun je het overzicht kwijtraken over financiële en administratieve zaken. Bijvoorbeeld als je partner overlijdt, of als je gaat scheiden of je baan kwijtraakt. Dan kan het gebeuren dat er schoenendozen vol bankafschriften op je wachten, of dat er rekeningen zijn die je allang had moeten betalen. Blijf niet te lang rondtobben, maar laat je helpen. Humanitas Thuisadministratie is er speciaal voor.
Hoe helpt Humanitas?
Een vrijwilliger helpt je je financiële zaken op orde te brengen en op orde te houden. Niet één keer, maar wekelijks. Samen met jou zetten zij je inkomsten en uitgaven op een rij, gaan na waar je recht op hebt en maken een overzichtelijk huishoudboekje. Daarna kun je zelf je weg vinden in je eigen administratie en financiën. Een hele zorg minder. Bijna iedereen voelt zich na korte tijd enorm geholpen en na langere tijd kunnen mensen vaak weer zelfstandig verder.
Contact
Aanmelden voor de Humanitas Thuisadministratie is mogelijk door te mailen naar ta.hardenberg-ommen@humanitas.nl. Meer informatie is te vinden op https://www.humanitas.nl/afdeling/hardenberg-ommen.
Voor aanmelding van vrijwilligers of deelnemers kun je contact opnemen via de volgende kanalen:
E-mail: hardenberg-ommen@humanitas.nl
Telefoon: 06-35113691